-
Elke eerste donderdag van de maand komt de Vrouwengroep Grenzeloos bij elkaar in De TorenTuin. Deze maand is dat dus donderdag 7 mei. Lekker samen praten, koffie drinken en misschien beetje tuinieren. Wil je keertje aansluiten? Wees welkom! Elke eerste donderdag van de maand van 1-3 uur. Voor meer informatie: klik hier