Laatste afgelopen Evenementen

Vrouwengroep Grenzeloos ontmoet elkaar in de TorenTuin

Vanaf donderdag 2 april komt de Vrouwengroep Grenzeloos elke maand op de eerste donderdag bij elkaar in De TorenTuin. Lekker samen praten, koffie drinken en misschien beetje tuinieren. Wil je keertje aansluiten? Wees welkom! Elke eerste donderdag van de maand van 1-3 uur. Voor meer informatie: klik hier